1. SATICI BİLGİLERİ

OLYMPOS LODGE OTEL – M. ZİYA ŞİMŞEK

Kemer Ticaret Sicil No      : 1969

Mersis No                             : 2317925458600013

Adres                                     : Ulupınar Mahallesi Çıralı Sokak No:9 Kemer/ANTALYA

Telefon Numarası               : +90 242 825 71 71-72

Faks Numarası                    : +90 242 825 71 73

Web Sitesi                            : www.olymposlodge.com.tr

 

Talep ve şikâyetlerinizi www.olymposlodge.com.tr adresine iletebilirsiniz.

  1. SÖZLEŞME KONUSU HİZMETİN TEMEL NİTELİKLERİ

a.İşbu Sözleşme konusu hizmet, “Konaklama Hizmeti”dir.

b.Sadece iade edilmez fiyat kategorisi ile rezervasyon yapılabilir.

c.İki yetişkinle beraber 0-6 yaş arasında konuklarımız ücretsiz konaklayabilir, 7-12 yaş arası konuklarımız için ek yatakta konaklama ücreti 40 Euro’dur.

d.Tek kişilik konaklamalar sadece standart odalarda yapılabilir. 30 Euro indirim uygulanır.

e.Belirlenen fiyatlarımıza 2 kişi için oda, kahvaltı ve özel ikramlar dahildir. Bu hizmetler dışında kalan tüm hizmetlerimiz ücretlidir.

f.Konaklama Hizmeti bedelinin tamamı rezervasyon aşamasında kredi kartı ya da banka havalesi ile ödenecektir,

g.Döviz ile yapılan rezervasyonlarda, rezervasyon sırasında ödemeleriniz TCMB günlük döviz satış kuru ile çevrilerek Türk Lirası üzerinden tahsil edilecektir. Aşağıda 5. maddedeki şartlar altında iptal durumunda ödeme iadeniz Türk Lirası olarak yapılacaktır. Döviz kuru dalgalanmalarından otelimiz sorumluluk kabul etmemektedir, kredi kartınız üzerinden yapılan iadelerde, bankanızın kur hesaplamalarında artı veya eksi farklılıklar gösterebilecektir.

h.Oda numarası ve konumu ile ilgili tercihleriniz, tesisin müsaitliğine göre değerlendirilebilmektedir.

  1. HİZMETİN İFA YERİ

“Konaklama Hizmeti”, OLYMPOS LODGE – M.ZİYA ŞİMŞEK’in, Ulupınar Mahallesi, Çıralı Sokak, No:9 Kemer/Antalya adresindeki OLYMPOS LODGE OTEL tesisinde ifa edilecektir.

  1. CAYMA HAKKI

İşbu Sözleşme konusu Konaklama Hizmeti 27 Kasım 2014 tarihinde Resmi Gazete’de yayımlanan Mesafeli Sözleşmeler Yönetmeliği “madde 15-g” dolayısıyla cayma kapsamı dışında olup, tüketicinin Sözleşme’den cayma hakkı bulunmamaktır.

  1. COVID-19

a.Covid-19 salgını kapsamında, tüm misafirlerimiz seyahatlerine başlamadan önce istenmesi durumunda Sağlık Beyan Formu iletecektir. Ayrıca, tesise girişte ateş ölçümü, test ve/veya genel semptom değerlendirmesi yapılabilecektir. Risk grubunda ateş tespiti, test sonucu, farklı bir semptom beyanı veya tespitinde, rezervasyona eşlik edenlerle birlikte tesise alınmayacaktır veya misafirin konaklaması erken sonlandırılacaktır. Bu durumda, rezervasyon için daha önce yapılmış olan ödemeleriniz 2021 veya 2022 sezonunda tarafınızdan kullanılmak üzere açığa alınacaktır.

b.Covid-19 salgını nedeniyle, tesisimizde dünya sağlık örgütü gibi resmi kurumlarca kabul görmüş ek hijyen ve sağlık önlemleri uygulanacaktır. Ayrıca, Turizm Bakanlığı tarafından yayınlanabilecek sertifikasyon programlarına uyum gösterilecektir. Bu olağanüstü dönem nedeniyle bu sezon aktivite ve hizmetlerimizde değişiklik veya iptaller olabilecek, aynı zamanda yeni hizmetler sunulabilecektir.

  1. SÖZLEŞMENİN FESİH ŞARTLARI

a.Konaklamanın yapılacağı tarihten önceki son 30 (otuz) gün içerisinde yapılan rezervasyon iptallerinde ve iptal edilmediği halde gerçekleşmeyen konaklamalarda veya değişikliklerde herhangi bir iade işlemi gerçekleştirilmeyecektir.

b.Konaklamanın yapılacağı tarihten önceki son 30 (otuz) gün içerisinde yapılan ve ödeme toplamını azaltan rezervasyon değişikliklerinde, ilk rezervasyon yapım aşamasında yapılan ödeme dikkate alınacak ve fark iade edilmeyecektir.

c.Konaklamanın yapılacağı tarihten önceki 31 (otuzbir) gün ve öncesinde (32 ve üzeri gün) yapılan iptallerde, tahsil edilen konaklama tutarı iade edilmeyecek olup, rezervasyonda tarih değişikliği yapılabilir, rezervasyon açığa alınabilir veya iptal edilebilir. Tahsil edilen konaklama tutarı bir sonraki rezervasyonda kullanılmak üzere saklanır.

  1. UYUŞMAZLIKLARIN ÇÖZÜMÜ

İşbu Sözleşme konusu Konaklama Hizmetine ilişkin uyuşmazlıklarda başvurular Gümrük ve Ticaret Bakanlığı tarafından her yıl Aralık ayında belirlenen parasal sınırlar dâhilinde, tüketici sorunları hakem heyetine veya tüketici mahkemesine yapılabilecektir.

  1. ELEKTRONİK İLETİ MUVAFAKATİ

Tüketici, Sözleşme tarafı SATICI’nın ve iş ortaklarının, her türlü reklam, tanıtım ve yapmış olduğu ve/veya ileride yapacağı her türlü kampanyalara ait elektronik bilgi iletilerinin, e-mail, SMS, telefon ve her türlü iletişim aracı ile yapılacak reklam ve bilgilendirmenin kendisine ulaşmasını kabul, beyan ve muvafakat etmektedir. Dilerse tüketici kendisine gönderilen e-posta üzerinden bildirerek herhangi bir ücret ve diğer bir yükümlülük altına girmeksizin bu muvafakatinden vazgeçebilir.